Առողջապահության հզորացում զրուցակցային արհեստական բանականությամբ

Մեր խելացի չատբոտերը հեշտացնում են հիվանդի և բժշկի հաղորդակցությունը և տրամադրում են անհատականացված առողջապահական ուղղորդում բժիշկներից անմիջականորեն հաղորդագրությունների հավելվածներում, ինչպիսիք են Telegram-ը և WhatsApp-ը (շուտով):

Մեր լուծումները

Հիվանդ

Ներկայացրեք բողոքները չատբոտին և պատասխանեք հարցերին՝ այցից առաջ տեղեկություններ հավաքելու համար: Տրիաժը կատարվում է չատբոտի կողմից ավտոմատ կերպով և ներկայացվում է մասնագիտացված բժիշկների ցանկին համապատասխան:

Հարցրեք հիմա

Բժիշկ

Հիվանդի առողջական վիճակի կարճ մասնագիտական ամփոփում բժիշկների համար՝ ընդունելու կամ մերժելու համար: Մեկ հպումով արագ ընտրություն առաջարկվող ախտորոշումների, թեստերի և բուժումների համար, ի լրումն ստանդարտացված բժշկական տերմինաբանության բառարանների որոնման:

Հարցրեք հիմա

Հաստատում

Բժիշկների պրոֆիլների վավերացում՝ հիմնված լիցենզիայի համարների և պաշտոնական բժշկական մասնագիտական ռեգիստրների վրա:

Հարցրեք հիմա

Մեր մասին

10 տարվա էլեկտրոնային առողջապահության փորձից ձեռք բերված զանգվածային կլինիկական գիտելիքները ներդրվել են ծրագրի մեջ՝ ի շահ համաշխարհային բժշկական հանրության: Գիտելիքների բազան այդ ժամանակից ի վեր արագորեն աճել է տասնյակ կլինիկական հետազոտողների, ինչպես նաև օգտատերերի փոխազդեցությունների և մեքենայական ուսուցման ալգորիթմների կողմից մշակված հետադարձ կապի շնորհիվ:

Մենք առաքելություն ունենք աջակցելու կլինիցիստներին ամբողջ աշխարհում՝ բարձրացնելու հիվանդների հեռակա հանդիպումների արդյունավետությունը:

HIPAA-ին համապատասխան ճարտարապետություն

Ձեռնարկության մակարդակի տվյալների անվտանգություն

Անխափան EHR և API ինտեգրացիաներ

Ինչպես է աշխատում

1

Հիվանդը գրանցվում է չատբոտի միջոցով՝ տրամադրելով տեղեկություններ տարիքի, սեռի, լեզվի, գտնվելու վայրի և այլնի մասին: Հենց որ հիվանդը ներկայացնում է իր գանգատները ազատ տեքստով, չատբոտը սկսում է տալ համապատասխան հարցեր նրա առողջական վիճակի (ընթացիկ առողջական խնդիրներ, դեղորայք) և ախտանշանների մասին: Այնուհետև չատբոտն առաջարկում է բժիշկ, ում կարող է ուղղվել հիվանդի խնամքը: Համապատասխան վճարումը կատարելուց հետո հիվանդի դեպքը սկսում է մշակվել ընտրված բժշկի կողմից:

2

Դեպքն ընդունելուց հետո բժիշկը կարող է լրացուցիչ հարցեր տալ, այնուհետև պահանջել լաբորատոր կամ գործիքային հետազոտություններ՝ հաստատելու հիվանդի վերջնական ախտորոշումը, որին հաջորդում է բուժման նկարագրությունը:

Կապ մեզ հետ

Կապվեք մեզ հետ

Մեր գրասենյակը

Նիկողայոս Ադոնցի 4, 333, Երևան, ՀՀ 0014

Էլ. փոստ

contact@myclinic.am

Զանգահարեք մեզ

+374 55 888 475